قدم خیر بچه‌های مسجدی البرز برای اطعام نیازمندان
کد خبر: 4206453
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

قدم خیر بچه‌های مسجدی البرز برای اطعام نیازمندان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان توسط کانون‌های مسجدی شاخص استان انجام می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان در مساجد البرز ویژه‌برنامه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی، هنری و اجتماعی توسط بچه‌های مسجدی شامل جزءخوانی، طرح تلاوت نور و برپایی محافل قرآنی در حال برگزار شدن است.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌های مسجدی یاد شده در طول ماه مبارک رمضان، امسال مسابقات فرهنگی شامل کتابخوانی ویژه نوجوانان در حال برگزار شدن است و بر این اساس هر روز یک مسابقه برپاست.

این مسئول تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این ماه برپایی سفره‌های ساده افطار و اطعام نیازمندان است که از سوی کانون‌های مسجدی شاخص در استان برپا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز یادآور شد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و سخنرانی‌های بین صلاتین با رویکرد ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مسجدی در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در استان در شب‌های قدر، شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری مراسم شهادت امیرالمؤمنین(ع) است.

انتهای پیام
captcha