آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در البرز
کد خبر: 4198120
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اکران فیلم‌های چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از امروز، ۱۶ بهمن‌ماه در این استان آغاز شد.

جشنواره بین‌المللی فجر

به گزارش ایکنا از البرز، سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، دوشنبه، 16 بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزار شد، اظهار کرد: شهر کرج همچون سال‌های گذشته میزبان آثار نمایشی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است.

وی با بیان اینکه این جشنواره طبق روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود و مرهون زحمات یک تیم پرتلاش و پیگیر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز است، افزود: اکران ۲۰ فیلم فجر از امروز در سه سینمای اکومال، ساویز و پرشین کرج آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با نظر تهیه‌کنندگان که مالکان مادی و معنوی اثر هستند، برای حفظ جنبه حقوقی آثار، در زمان حاضر فیلم‌های جشنواره تنها در مراکز استان‌ها و تهران به نمایش درمی‌آیند و در زمانی دیگر اکران عمومی آثار را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فروش بلیت از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت به آدرس www.gisheh۷.ir  و یا به دیگر سامانه‌های فروش بلیت مراجعه کنند.

این مسئول یادآور شد: جدول اکران فیلم‌ها به‌صورت کشوری از ستاد مرکزی جشنواره ابلاغ می‌شود و انتخاب فیلم در مرکز انجام خواهد شد. براساس قواعد و ضوابط جشنواره فیلم فجر بلیت‌های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارد و علاقه‌مندان بهتر است با مشاوره و دقت اقدام به خریداری بلیت کنند.

انتهای پیام
captcha