طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4196567
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در البرز اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز از اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در این استان خبر داد.

کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در نظر دارد با اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد با عنوان «یاوران مسجد» اقدام به ایجاد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون‌های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح در واقع به تشکیل حلقه‌های میانی در سطح مساجد کمک می‌شود، افزود: این طرح به‌منظور افزایش تعداد کانون‌های مساجد، زمینه‌سازی برای پیوند شبکه کانون‌های مساجد با نهاد خانواده، مدارس، مراکز و نهاد‌های آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستر ارائه خدمت به بچه‌های مسجد اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح از هفتم بهمن آغاز شده است و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه دارد، گفت: ایجاد بستر ارائه خدمت بهتر به بچه‌های مسجد و تکمیل کادر و ارکان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز تصریح کرد: کانون‌ها حداقل با کسب ۵۰ امتیاز در هفته از طریق ثبت‌نام عضو در سامانه، تکمیل مشخصات فردی عضو و افزایش اعضا می‌توانند در قرعه‌کشی بزرگ این طرح شرکت کنند و از جوایز آن بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: امیدوارم تا با همکاری و همراهی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان شاهد افزایش کمی و کیفی کانون‌ها و اعضای آن باشیم.

انتهای پیام
captcha