سهمیه حج تمتع امسال در البرز 1404 نفر است
کد خبر: 4195456
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

سهمیه حج تمتع امسال در البرز 1404 نفر است

مدیر حج و زیارت البرز با بیان اینکه سهمیه حج امسال این استان در مرحله نخست یک هزار و چهارصد و چهار نفر است، گفت: تاکنون 358 نفر ثبت‌نام اولیه را انجام داده و مبلغ هزینه سفر را پرداخت کرده‌اند.

حج تمتع

محمدحسن سامعی، مدیر حج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه ظرفیت تعیین شده این استان برای حج تمتع ۱۴۰۳، در مرحله اول یک هزار و چهارصد و چهار نفر است، گفت: تاکنون 358 نفر ثبت‌نام اولیه را انجام و واریز وجه خود را نیز انجام داده‌اند.

وی افزود: تاکنون تمام زائران ودیعه‌گذار پایان مرداد ماه ۸۶ به قبل، فراخوان شده‌اند که در این راستا اگر ظرفیت موجود تکمیل نشود، مجبور هستیم که تاریخ‌های بعد را نیز فراخوان کنیم تا ظرفیت استان کامل شود.

این مسئول به تسهیلات ایجاد شده در استان برای ثبت‌نام حجاج استان اشاره کرد و افزود: تمام دفاتر زیارتی استان آمادگی ثبت‌نام اولیه زائران را دارند.

سامعی با تأکید بر اینکه زائران می‌توانند بدون حضور در دفاتر زیارتی خودشان مستقیماً به سامانه رزرو مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند و حتی واریز وجه را هم بدون حضور به بانک صورت دهند تصریح کرد: نقل و انتقال فیش حتماً باید در دفاتر حج و زیارت استان انجام شود.

وی در پایان گفت: برخی از حجاج این استان در سال‌های اخیر فوت کرده‌اند که بستگان درجه یک افرادی که در فاصله سال ۸۶ تاکنون فوت کرده باشند می‌توانند فیش آن مرحومان را دریافت کنند که در این راستا انتقال فیش افراد فوت شده به دیگر افراد به غیر از وراث نیز قابل انجام است.

انتهای پیام
captcha