آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان البرزی در مراسم اعتکاف
کد خبر: 4192316
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان البرزی در مراسم اعتکاف

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از آغاز ثبت‌نام اعتکاف رجبیه دانش‌آموزان در بستر سامانه جامع پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش(نورینو) خبر داد.

مراسم اعتکاف

سردار فتح‌الهی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سنت نبوی اعتکاف پدیده‌ای مبارک است که اگرچه قدمت آن از صدر اسلام بوده، اما رویش و رشد آن از بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفت و رهبر معظم انقلاب در فراز ششم بیانیه گام دوم انقلاب، افزایش چشمگیر اخلاق و معنویت در فضای عمومی جامعه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کردند و اعتکاف را به‌عنوان نمونه‌ای از آن دانستند.

وی افزود: شعار امسال اعتکاف با عنوان «اعتکاف معنویت تمدن‌ساز» است و ثبت‌نام اعتکاف تا ۲۳ دی‌ماه در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش(نورینو) به نشانی .my.medu.ir در دسترس دانش‌آموزان البرزی قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: براساس مفاد برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی، زمینه‌سازی برای شرکت گسترده دانش‌آموزان در مراسم معنوی اعتکاف یکی از بسترهای تربیتی ناب است و بر این اساس، آموزش و پرورش استان با تمام ظرفیت در اجرای این مراسم معنوی پای کار آماده خدمات‌رسانی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: مسئولان ادارات آموزش و پرورش با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و براساس آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی لازم را برای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در اعتکاف انجام خواهند داد.

انتهای پیام
captcha