میزبانی بقاع متبرکه البرز از جشن میلاد حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4191619
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

میزبانی بقاع متبرکه البرز از جشن میلاد حضرت زهرا(س)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: جشن ولادت حضرت زهرا(س) همراه با برنامه‌های متنوع شاد و فرهنگی در بقاع متبرکه این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز در تشریح  برنامه‌های ولادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه استان اظهار کرد: جشن ولادت حضرت زهرا(س) همراه با برنامه‌های متنوع شاد و فرهنگی در بقاع متبرکه این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در امامزادگان البرز برگزار می‌شود و در این مراسم جشن که با برگزاری مسابقات فرهنگی همراه خواهد بود، به بانوانی که اسم آنها فاطمه یا زهرا است، هدایایی اعطا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از بانوان شاخص و فعال حوزه اوقاف، امامزادگان خدام و واقفان تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص استان برپا می‌شود، عنوان کرد: ۲۰ مبلغ بومی و اعزامی در جشن های میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) همکاری خواهند کرد.

دشتکی در پایان گفت: برنامه‌های ویژه جشن میلاد حضرت زهرا (س) با توجه به مصادف‌شدن آن با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت شامل سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود، اهدای جوایز، برگزاری مسابقات به طور ویژه در جوار بقاع متبرکه است.

انتهای پیام
captcha