تجلیل از خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: 4191425
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

تجلیل از خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز دیدار با خانواده‌های شهدا را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا دانست.

دیدار با خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از البرز به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت «مقاومت» و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز به همراه ابراهیم مردانی، معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از کارکنان با خانواده معظم شهید «کوروش احمدی» دیدار کردند.

زندی‌فر در این دیدار اظهار کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبروی این مرز و بوم و مایه عزت و سرافرازی کشور در تمامی عرصه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه امروز آرامش و اقتدار میهن عزیز اسلامی از برکت خون شهیدان است، افزود: راه شهیدان همچنان ادامه دارد و امروزه می‌بینیم که جوانان پاک با تأسی از سیره شهیدان دوران دفاع مقدس برای حفظ این کشور جان خود را فدا می‌کنند.

این مسئول قدردانی و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تجلیل از ارزش‌های نظام اسلامی دانست و گفت: خانواده‌های شهدا ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولان است.

زندی‌فر دیدار با خانواده‌های شهدا را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا دانست و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان نظام و خادمان به شهداست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و چنین شیرانی را در دامان خود پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

در این دیدار مادر شهید کوروش احمدی به بیان خاطراتی از شهید پرداخت.

انتهای پیام
captcha