امامزاده حسن(ع) کرج میزبان محفل انس با قرآن می‌شود
کد خبر: 4172346
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

امامزاده حسن(ع) کرج میزبان محفل انس با قرآن می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی به‌مناسبت هفته وحدت در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج

امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت و اهمیت و جایگاه قرآن کریم در بین مسلمانان گفت: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد محفل انس با قرآن را با حضور قاریان مطرح و بین‌المللی، امروز، ۹ مهرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار کند. 

وی ادامه داد: این محفل قرآنی با حضور سیدمصطفی حسینی، نفر اول مسابقات کشور اندونزی، امید حسینی‌نژاد، رتبه عالی کشوری، یوسف قنبرپور، قاری ممتاز نوجوان، محمدسام رحمت‌اله‌زاده، حافظ نوجوان کل قرآن و اجرای گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی الوارثین و همچنین حسین کوه‌خیل، مجری صدا‌وسیما برپا می‌شود.  

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ضمن دعوت از تمامی مردم شریف و قرآن‌دوست شهر کرج جهت حضور در این رویداد قرآنی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم درخصوص فعالیت‌های قرآنی در سطح شهر صورت گرفته است که به‌زودی به مرحله اجرا درآمده و گام مهمی در ترویج قرائت و اهمیت به مفاهیم قرآنی خواهد بود.

وی در ادامه از برگزاری آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا به‌مناسبت هفته وحدت خبر داد و گفت: این برنامه نیز ظهر امروز در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: در این مراسم علاوه بر تکریم و تجلیل خانواده‌های معزز شهدا، فیلم کوتاه مادر شهید، کار جدید و متفاوت اداره ایثارگران سازمان فرهنگی نیز اکران می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha