طرح آموزش نوین قرآن کریم در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4167718
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

طرح آموزش نوین قرآن کریم در البرز برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای طرح بشری در استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از 29 اردیبهشت به مدت دو روز برگزار می‌شود.

قرآن کریم

امن‌اله فرید، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: طرح ملی آموزش نوین قرآن کریم (بشری) به‌صورت ملی و از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمام استان‌ها از جمله استان البرز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ساده‌سازی یادگیری قرآن کریم، ارائه محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، مهندسی تلاوت و آموزش به شیوه آکادمیک برگزار می‌شود، افزود: اجرای طرح از ۲۹ شهریورماه آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: این طرح ویژه بانوان و آقایان است و شرکت در آن هیچ محدودیت سنی ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه حمد به آدرس qia.ir/boshra.php در این طرح شرکت کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز توضیح داد: هزینه شرکت در این دوره از سوی علاقه‌مندان به حضور در این طرح آموزشی به حساب مؤسسه مجری طرح «فدک باختر» واریز می‌شود.

فرید گفت: اجرای طرح به‌صورت دو روز آموزش صبح و عصر و یک روز آزمون خواهد بود و قبول‌شدگان پس از طی یک دوره آموزشی ویژه، از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه پایان‌دوره دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha