مشارکت البرزی‌ها در پویش « فجر عاشقی»
کد خبر: 4166846
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

مشارکت البرزی‌ها در پویش « فجر عاشقی»

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز از اجرای پویش ستاره‌های زمین با عنوان «فجر عاشقی» با محوریت قرائت سوره مبارکه فجر همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی پویش «فجر عاشقی» به‌صورت کشوری و همزمان در استان برگزار می‌شود، گفت: اجرای این پویش با هدف پاسخ به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای این پویش 114 موکب و خیمه‌گاه قرآن برای عموم مردم و زائران اباعبدالله(ع) با محوریت مفاهیم بلند سوره مبارکه فجر در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا شده است، گفت: موکب اصلی در عمود ۱۲۲۲ پذیرای عاشقان قرآن و اهل بیت(ع) است.

پورمختار با اشاره به اینکه مواکب دیگر نیز از مرز ایران شروع شده و خدمت‌رسانی و برنامه‌های قرآنی تا خود نجف و کربلا ادامه دارد، افزود: این پویش به همت قرارگاه مردمی قرآنی اربعین در این ایام در حال اجراست.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز توضیح داد: در این پویش ۱۱۴ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه راهی سفر مشهد مقدس خواهند شد.

وی گفت: علاقه‌مندان البرزی جهت شرکت در پویش «فجر عاشقی» و کسب اطلاعات درباره پویش می‌توانند عدد ۱۴ را به شماره ۳۰۰۰۱۴۴۲ پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha