خدمت‌رسانی مواکب البرزی تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد
کد خبر: 4165707
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
مسئول کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی البرز:

خدمت‌رسانی مواکب البرزی تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد

علیرضا صادقیان با بیان اینکه خدمت‌رسانی مواکب البرزی به زائران حسینی در کشور عراق تا سه روز پس از پایان اربعین ادامه دارد، گفت: با توجه به سیل مشتاقان زیارت اربعین حسینی و محدودیت‌های موجود بهتر است زائران برنامه برگشت خود را حداکثر طی یک هفته از تاریخ اعزام تعیین و برنامه‌ریزی کنند.

موکب اربعین

علیرضا صادقیان، مسئول کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه خدمت‌رسانی مواکب البرزی به زائران حسینی در کشور عراق تا سه روز پس از پایان اربعین ادامه دارد، گفت: با توجه به روند بازگشت زائران از عراق، امیدواریم تا دو روز پس از پایان اربعین همه زائران استان به سلامت وارد کشور شوند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران از ۲۷ مردادماه (اول ماه صفر) آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به سیل مشتاقان زیارت اربعین حسینی و محدودیت‌های موجود به‌منظور امکان بهره‌مندی سایر زائران از این فرصت ارزشمند، بهتر است زائران برنامه برگشت خود را حداکثر طی یک هفته از تاریخ اعزام تعیین و برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول توضیح داد: زائران اربعین کارت شناسایی ارائه شده از طریق سامانه سماح را چاپ و در تمام طول سفر اربعین همراه خود داشته باشند، ضمن اینکه نصب بارکد الصاق‌شده به وسایل، در امور گمشدگان بسیار راه‌گشا خواهد بود.

صادقیان با تأکید براینکه براساس پیش‌بینی‌های انجام شده امسال برای شرکت در همایش میلیونی اربعین حسینی بیش از ۱۰۰ هزار البرزی شرکت می‌کنند، گفت: ۹۰ درصد زائران استان مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال در استان البرز تعداد ثبت‌نامی‌های آقا برای شرکت در راهپیمایی اربعین بیشتر است، بیان کرد: کسانی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند، حتما همراه خود کارت شناسایی داشته باشند تا اگر خدای نکرده مشکلی برای آنها پیش آمد، شناسایی و پیگیری امور تسهیل شود.

انتهای پیام
captcha