نظارت بر فروش بلیت اربعین در البرز تشدید می‌شود
کد خبر: 4163943
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

نظارت بر فروش بلیت اربعین در البرز تشدید می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تشدید نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین حسینی گفت: نمایندگان این اداره‌کل با استقرار مداوم در پایانه مسافربری شهید کلانتری بر نحوه فروش بلیت و ارائه خدمات به زائران نظارت می‌کنند.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرزعلی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاه‌های مربوط در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین امسال بیان کرد: به‌منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به‌منظور رسیدگی به شکایات مسافران، تیم‌های این اداره‌کل در قالب میز خدمت راهنمای زائر در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج مستقر شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در ادامه قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین را در البرز اعلام کرد و گفت: قیمت بلیت برای زائران اربعین از البرز تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره، 800 هزار تومان، ۳۲ نفره، 635 و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره نیز 500 هزار تومان تعیین شده است.

وی یادآور شد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه شهید کلانتری و همچنین سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی 2000141 انعکاس دهند.

انتهای پیام
captcha