ممنوعیت حمل علامت در آیین سومین روز شهادت امام حسین(ع) در خیابان‌های کرج
کد خبر: 4158904
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

ممنوعیت حمل علامت در آیین سومین روز شهادت امام حسین(ع) در خیابان‌های کرج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از ممنوعیت حمل علامت در گروه‌های عزاداری سومین روز شهادت امام حسین(ع) در خیابان‌های کرج به‌ویژه در محدوده آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج خبر داد.

ممنوعیت حمل علامت در آیین سومین روز شهادت امام حسین(ع)

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از ممنوعیت حمل علامت در گروه‌های عزاداری سومین روز شهادت امام حسین(ع) در خیابان‌های کرج به‌ویژه در محدوده آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج خبر داد و گفت: این ممنوعیت برای ایجاد نظم ترافیکی و پیشگیری از راه‌بندان و تراکم ترافیک اجرا می‌شود.

وی افزود: به مسئولان هیئت‌های مذهبی ابلاغ شده تا به‌منظور جلوگیری از بروز اخلال در نظم عمومی ضمن همکاری با پلیس راهور از حمل علامت در این مراسم خودداری کنند.

رحمتی‌پور بیان کرد: تیم‌های مستقر پلیس راهور از تردد خودروهای حامل علامت جلوگیری کرده و مسئولان هیئت‌های مذهبی برای برگزاری باشکوه مراسم سوگواری با عوامل پلیس راهور کمال همکاری داشته باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای برخی محدودیت‌های ترافیکی در روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: این محدودیت در بلوار امامزاده حسن(ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده حسن(ع) و بالعکس، بلوار هفت‌تیر تا میدان توحید، بلوار بلال تا میدان توحید از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha