تشریح برنامه‌های صداوسیمای البرز در ایام الله دهه فجر
کد خبر: 4118140
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

تشریح برنامه‌های صداوسیمای البرز در ایام الله دهه فجر

همزمان با ایام الله دهه فجر 26 عنوان برنامه از صداوسیمای البرز با محوریت بررسی و بیان دستاوردهای انقلاب پخش می‌شود.

صداوسیمای البرز

به گزارش ایکنا از البرز، نشست خبری برنامه‌های دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز صبح امروز 9بهمن‌ماه با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز و مدیر کل صداوسیما البرز در سالن جلسات صدا و سیمای البرز برگزار شد.

در این نشست مسعود متانی، معاون سیمای صداوسیمای مرکز البرز با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه طلوع امید هرشب ساعت ۲۱ از سیمای البرز پخش خواهد شد.

وی افزود: ویژه برنامه نگاه مردم نیز با محوریت بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان البرز در این ایام پخش می‌شود. همچنین برنامه‌صبح دیگر و گزارش ویژه نیز جشن‌های مردمی را به‌ صورت ویژه انعکاس خواهد داد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز البرز گفت: ۱۹ بهمن در شهرک دارویی برکت، مراسم جشن انقلاب برگزار می شود که سیمای البرز این برنامه را به‌صورت زنده پخش خواهد کرد.

این مسئول، تهیه بانک اطلاعاتی از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در فضای مجازی اعم از خبرنگاران و فعالان حوزه مجازی برای تولید محتوا در سطح استان البرز نیز در دستور کار معاونت فضای مجازی قرار گرفته است.

متانی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در شرایط کنونی گفت: در این راستا پوسترهایی با عنوان «آیا می‌دانستید» تهیه کردیم و در آن به توضیح شرایط قبل از انقلاب و دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی پرداختیم تا از طریق مقایسه تطبیقی حقایق را بیان کنیم.

وی گفت: تهیه و تولید و پخش ده گزارش برتر در حوزه صنعت و اقتصاد از خبر 20 سیمای البرز و بازپخش آن از رادیو و تولید گزارش با محوریت دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

انتهای پیام
captcha