30 دی‌ماه؛ آغاز ثبت‌نام حج تمتع در البرز
کد خبر: 4110508
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

30 دی‌ماه؛ آغاز ثبت‌نام حج تمتع در البرز

مدیر حج و زیارت البرز زمان آغاز ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ را در این استان، ۳۰ دی‌ماه جاری اعلام کرد.

حج تمتع

محمدحسن سامعی، مدیر حج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، زمان آغاز ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ را در این استان ۳۰ دی‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: این کار در صورت ایجاد شرایط کامل آغاز خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه پیش از این پیش‌ ثبت‌نام را اعلام کرده‌ایم، افزود: مرحله اول حج تمتع ۱۴۰۲ برای زائرانی است که سال ۹۹ نوبت آن‌ها بوده است، اما به‌دلیل شرایط کرونا اعزام نشدند. مرحله دوم شامل افرادی است که قبض ودیعه‌گذاری آن‌ها برای ۲۹ اسفند سال ۸۵ است؛ همچنین مرحله سوم ۳۱ فروردین ۸۶، مرحله چهارم اردیبهشت ۸۶ و اولویت پنجم خرداد ۸۶ به بعد به‌صورت روزشمار است.

این مسئول با اشاره به اینکه اطلاعیه تکمیلی مجددا اعلام خواهد شد، در خصوص آخرین مهلت ثبت‌نام نیز گفت: مهلت ثبت‌نام تا تکمیل کاروان‌ها ادامه خواهد داشت.

سامعی تأکید کرد: لازم است افراد مشروحه در اولویت‌های دوم تا پنجم در صورت تمایل به تشرف، از هم‎اکنون برنامه‌ریزی لازم را داشته و نسبت به به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه Reserve.haj.ir و نیز تکمیل مدارک خویش به‌ویژه تهیه گذرنامه دارای اعتبار و اخذ کد رهگیری اقدام کنند، در غیر این صورت امکان انتخاب کاروان و ثبت‌نام را نخواهند داشت.

مدیرحج و زیارت البرز در پایان یادآور شد: متقاضیان برای اعزام سفر حج تمتع سال ۱۴۰۲ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار اول دی‌ماه ۱۴۰۲ باشند.

 

انتهای پیام
captcha