ثبت‌نام 45 البرزی در کارگاه‌های ارتقای سطح علمی حافظان قرآن
کد خبر: 4104489
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

ثبت‌نام 45 البرزی در کارگاه‌های ارتقای سطح علمی حافظان قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با اشاره به برگزاری کارگاه ارتقای سطح علمی حفاظ از سوی این اداره‌کل گفت: برای حضور در این کلاس‌ها، 45 حافظ قرآن البرزی ثبت‌نام کرده‌اند.

قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری کارگاه ارتقای سطح علمی حفاظ از سوی این اداره‌کل خبر داد و اظهار کرد: کارگاه یاد شده با هدف ارتقای سطح علمی حافظان و توانمندی آن‌ها در این عرصه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری این کارگاه اداره امور قرآنی اوقاف البرز، تدارک شش کارگاه آموزشی را پیش‌بینی کرده است که در هر ماه طی یک روز برگزار و زمان آن اعلام خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با اشاره به اینکه 45 حافظ قرآن البرزی برای حضور در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: اولین کارگاه دی‌ماه سال‌ جاری با حضور اساتید برجسته استانی و به شیوه حضوری و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

اشرفی گفت: در پایان برگزاری این کارگاه به شرکت‌کنندگان مدرک اعطا می‌شود؛ همچنین زمینه حضور حفاظی که در این دوره حضور دارند در آزمون تربیت مربی حفظ فراهم می‌شود و به آنان گواهینامه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha