دشمنان به دنبال ترویج بی‌قانونی در جامعه هستند
کد خبر: 4103988
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

دشمنان به دنبال ترویج بی‌قانونی در جامعه هستند

امام جمعه کرج گفت: دشمن امروز بر بی‌قانونی سرمایه‌گذاری کرده و عده‌ای دانسته و ندانسته در مسیر بی‌قانونی قرار گرفته‌اند. مردم از دستگاه‌های اجرایی در خواست دارند تا به وظایف قانونی خود عمل کنند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، یازدهم آذرماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرج با اشاره به اینکه در شرایط حساس کنونی باید در جهاد تبیین، تدبیر هنرمندانه داشت تا در دام سیاست‌های شیطانی مستکبران نیفتیم، اظهار کرد: باید ابزار رسانه را بیش از پیش مورد توجه قرار داد که متاسفانه رسانه در دست نیروهای ارزشی نیست و دروغ‌پردازی می‌شود و باور افراد را نادرست تحت تاثیر قرار می‌دهند.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: مشکلات از زمانی شروع می‌شود که قانون زیر پا گذارده می‌شود تا ستون‌های نظام اسلامی خراب شود. قانون اساسی از مترقی‌ترین قانون‌ها برای اداره جامعه است که هوشمندانه نیازها درآن دیده شده و دشمنان ریشه‌های این قانون به ویژه اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) گفت: قانون برای همه است و نفع فردی و اجتماعی درآن دیده شده که البته دزدها و دیکتاتورها از قانون بدشان می‌آید؛ اگر همه قانون را محترم بشماریم اختلافات نخواهد بود چراکه اختلافات از قانون‌شکنی است و درصورت نبود قانون کشور دچار هرج و مرج می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: دشمن امروز بر بی‌قانونی سرمایه‌گذاری کرده و عده‌ای دانسته و ندانسته در مسیر بی‌قانونی قرار گرفته‌اند. مردم از دستگاه‌های اجرایی در خواست دارند تا به وظایف قانونی خود عمل کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: اگر اعتراضی است در مسیر قانونی باشد. یک عده می‌خواهند کشور قانون نداشته باشد اما عمل به قانون اساسی علاج تمام دردهای کشور است.

وی تاکید کرد: قانون اساسی عالی‌ترین سند حقوقی یک کشور است و راهنمایی برای تنظیم قوانین دیگر چراکه دراین قانون روابط با سایر کشورها، پرچم، سرود ملی، چگونگی حقوق افراد جامعه، اصول حاکم بر سیاست‌های اقتصادی و روابط خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

حسینی‌همدانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، گفت: یکی از مهمترین ابعاد مبارزات ملت ایران اسلامی در مبارزه با استکبارجهانی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جنبش‌های دانشجویی بوده است.

امام جمعه کرج اضافه کرد: دانشجویان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اقدامات موثری داشتند علاوه بر حرکت‌های جنبشی شاهد درخشش آنان درعرصه‌های علمی و تقدیم شهدایی گرانقدری از جمله شهید همت و شهید باکری بودیم.

این مسئول، یادآورشد: در طول پیروزی انقلاب اسلامی پرچم مبارزه با استکبارجهانی را دانشجویان بالا نگه داشتند و صدای ملت ایران اسلامی هرجمعه با فریاد مرگ برآمریکا بلند است.

حسینی‌همدانی ادامه داد: امروز جنبش‌های دانشجویی پرچم مبارزه با آمریکا و استکبارجهانی را در بیانیه گام دوم انقلاب درعرصه فناوری و تولید بالا نگه داشته و ارتباط صنعت، دانشگاه و کشاورزی، دانشگاه باید فعال شود و درتمام عرصه‌های مختلف دفاع از اسلام و ارزش‌ها صورت گیرد.

 

انتهای پیام
captcha