آزادی 16 زندانی محکوم به اعدام در البرز
کد خبر: 4091916
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

آزادی 16 زندانی محکوم به اعدام در البرز

مدیر زندان رجایی‌شهر کرج گفت: با پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای دم، امسال ۱۶ محکوم به قصاص این زندان از چوبه دار نجات یافتند.

آزادی زندانی محکوم به اعدام در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی زندان رجایی‌شهر کرج، الله‌کرم عزیزی، مدیر زندان رجایی‌شهر کرج با بیان اینکه با پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای دم، امسال ۱۶ محکوم به قصاص این زندان از چوبه دار نجات یافتند، اظهار کرد: تاکنون از این تعداد ۱۱ مددجو با اخذ رضایت اولیای دم و پایان محکومیت قضایی آزاد شده‌اند.

وی اضافه کرد: واحد مددکاری زندان رجایی‌شهر با شناسایی خیرین و نیکوکاران درون و برون سازمانی و استمداد از آنان شرایط اخذ رضایت از اولیای دم برای محکومین به قصاصی که بین سه تا ۲۲ سال در حبس بودند را فراهم کرد.

مدیر زندان رجایی‌شهر کرج بیان کرد: مددکاران با ارتباط با شکات، اولیای دم، مراجع قضایی، مسئولان، نیکوکاران و خیرین نقش بارزی در کاهش جمعیت کیفری ایفا می‌کنند.

عزیزی گفت: بروز مشکلات روحی روانی، خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، عدم دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلف، اشتباه، غفلت، سوء برداشت‌ها، تصمیمات نادرست و همچنین عدم کنترل خشم از موارد ارتکاب به قتل مددجویان بوده است.

وی متذکر شد: یکی از ماندگارترین اقدامات در عرصه اصلاح و تربیت اقدام برای صلح و سازش و اخذ رضایت و گذشت اولیای دم است.

انتهای پیام
captcha