اجرای پویش «هر کوچه شهید، جار می‌زنیم یاحسین» در کرج
کد خبر: 4077629
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

اجرای پویش «هر کوچه شهید، جار می‌زنیم یاحسین» در کرج

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خادمیاران رضوی البرز گفت: با اجرای پویش «هر کوچه شهید، جار می‌زنیم یاحسین»، پنج خانواده شهید کرجی میزبان روضه‌های خانگی می‌شوند.

پویش«هر کوچه شهید، جارمی‌زنیم یاحسین»

زهرا کارگربرزی، مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خادمیاران رضوی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در راستای زنده نگه‌ داشتن نام و یاد شهدا در دهه دوم محرم پویش «هر کوچه شهید، جار می‌زنیم یاحسین» در کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این پویش، روضه خانگی جلوی در منازل خانواده‌های شهدایی که بیش از سه شهید دارند، برگزار می‌شود، گفت: در این مجالس به ذکر مصائب سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفایشان و شهدای انقلاب پرداخته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این پویش به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون ایثار و شهادت  البرز اجرا می‌شود، افزود: اولین مراسم روز یکشنبه، 23 مردادماه با محوریت تجلیل از خانواده شهیدان قریشی(سیدعباس، سیدجمال، سیدمحمد و سیدعلی‌اصغر) در منطقه عظیمیه کرج برگزار می‌شود.

کارگربرزی تصریح کرد: همچنین جلسات روضه خانگی برای شهیدان کاویانی، 26 مردادماه در منطقه بنیاد شاهین‌ویلا، شهیدان اعتصامی، دوم شهریور در منطقه هفت تیر، شهیدان علافی، نهم شهریور در منطقه رجایی‌شهر و شهیدان حمندی، 30 شهریور درحسین‌آباد مهرشهر  برگزار خواهد شد.

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خادمیاران رضوی البرز در پایان یادآور شد: حضور برای عموم مردم در این جلسات آزاد است.

انتهای پیام
captcha