امنیت ایران به برکت خون شهداست
کد خبر: 4059329
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

امنیت ایران به برکت خون شهداست

فرمانده انتظامی البرز گفت: امروز ایران به عنوان کشوری امن و مثال‌زدنی در منطقه مطرح است و این اتفاق نتیجه ایثار شهدایی است که برای حفاظت از این مرز و بوم خون خود را نثار کرده‌اند.

عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز، صبح امروز، سوم خرداد در صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج برگزار شد، ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یک معجزه الهی بود که به قیمت ایثار و از جان‌گذشتگی همه نیروهای مسلح اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس بود، توضیح داد: امروز هم جامعه ما چه در درون شهرها و چه در محدوده مرزها نیاز به جان بازی و از خودگذشتگی دارد تا بتوانیم دستاوردهای نظام و انقلاب را حفظ کنیم.

این مسئول بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان کشوری امن و مثال‌زدنی در منطقه مطرح است و این اتفاق نتیجه ایثار شهدایی است که برای حفاظت از این مرز و بوم خون خود را نثار کرده‌اند.

محمدیان با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی توضیح داد: امیدواریم همه بتوانیم روزی لباس شهدات به تن کرده و با نثار خون خود از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام
captcha