طومار منافقان را درهم می‌پیچیم
کد خبر: 4059321
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

طومار منافقان را درهم می‌پیچیم

فرمانده قرارگاه علمیاتی لشکر ۲۳ و ارشد نظامی ارتش در استان البرز گفت: همان‌طور که در این ۴۳ سال تمام پیچ‌های تاریخی را پشت‌سر گذاشتیم امروز نیز طومار سلطنت‌طلبان، منافقان، ملحدین داخلی و خارجی را با حضور در میدان درهم می‌پیچیم.

آزادی خرمشهر

به گزارش ایکنا از البرز، امیر سرتیپ دوم ستاد اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه علمیاتی لشکر ۲۳ و ارشد نظامی ارتش در استان البرز، سوم خرداد در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز باید از بزرگترین نعمت و دستاورد افتخار برای جمهوری اسلامی ایران در عملیات الی بیت‌المقدس و دلاورمردی‌های رزمندگان در تمام نیروهای مسلح یاد کنیم.

وی افزود: نسل جوان ما باید بداند در این ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی چگونه طی طریق کرده‌ایم و در دوران دفاع مقدس تمام نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه، ارتش، ژاندارمری، کمیته، شهربانی و همچنین جوانان غیور و غیرتمند خرمشهر چه افتخاراتی آفریدند.

این مسئول گفت: نسل جوان باید بداند روزی که جنگ شروع شد ۱.۵ سال قبل از آن حرکت منافقین و معاندین در مرکز کشور، کردستان، ترکمن صحرا، خوزستان و بسیاری دیگر از نقاط کشور به واسطه دلاوردمردی‌های ارتش و نیروهای انقلابی منکوب و سرکوب شد و به سزای اعمالشان رسیدند و زمانی که دیدند به اهداف خود نرسیدند جنگ هشت ساله را پیاده کردند.

نجفی بیان کرد: روزی که جنگ تحمیلی بر علیه کشور ما آغاز شد در کشور حتی سیم‌خاردار و آرپی‌چی و گلوله نداشتیم و دشمنان و استکبار با تمام توان خود جنگ را به ما تحمیل کردند.

وی اضافه کرد: عراق سرسپرده آمریکایی‌ها بود و پشت عراق تمام ابرقدرت‌ها و قدرت‌های غرب و شرق و کشورهای مرتجع عربی بودند و به این کشور سرسپرده از دلار تا سلاح‌های شیمیایی داد.

این مسئول با بیان اینکه در ماه‌های اول جنگ تحمیلی بعثی‌ها خرمشهر و سوسنگرد و نفت شهر و تعدادی دیگر از شهرها را گرفتند، افزود: ولی این نهال نوپای انقلاب اسلامی به برکت جوانان غیور و انقلابی سد راه آن‌ها شد به‌طوری که پس از سال ۱۳۶۱ عملیات‌های تأثیرگذاری شروع شد و بعد از عملیات فتح‌المبین فوری برای عملیات الی بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر آماده شدند.

فرمانده قرارگاه علمیاتی لشکر ۲۳ و ارشد نظامی ارتش در استان البرز گفت: صدام گفته بود که اگر رزمندگان ایرانی خرمشهر را پس بگیرند کلید بصره را به ما می‌دهد که پس از سه هفته تلاش مجاهدانه‌ای که حتی رزمندگان دو ساعت هم نخوابیدند، سامانه‌های عملیاتی و تاکتیکی و تمام رزمندگان در این عملیات منسجم و همدل شدند و دوباره خونین شهر را به خرمشهر تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح امانتدار حرکت دلاورمردانه رزمندگان است، ادامه داد: با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم همان‌طور که تاکنون از انقلاب و رهبری و نظام دفاع کردیم پشتیبان دولت هم هستیم.

نجفی با اشاره به اینکه خبرهای خوشی در راه است، افزود: همان‌طور که در جنگ هشت ساله مردم از نیروهای مسلح پشتیبانی کردند امروز هم مردم و نیروهای مسلح به پشتیبانی دولت برمی‌خیزند.

وی به جراحی اقتصادی کشور که در حال انجام است اشاره و اظهار کرد: تمام منافقین و ملحدین دست به دست هم داده‌اند تا در بین مردم نارضایتی ایجاد کنند در حالی که انقلاب برای مردم، خانواده شهدا و جانبازان است.

فرمانده قرارگاه علمیاتی لشکر ۲۳ و ارشد نظامی ارتش در استان البرز گفت: همان‌طور که در این ۴۳ سال تمام پیچ‌های تاریخی را پشت‌سر گذاشتیم امروز نیز طومار سلطنت‌طلبان، منافقان و ملحدین داخلی و خارجی را با حضور در میدان درهم می‌پیچیم ضمن اینکه نیروهای مسلح در تمام صحنه‌ها فدایی ملت بوده است، اگر امروز رهبر معظم انقلاب هم دستور بفرمایند همچون گذشته پای کار و در میدان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی نیز به‌عنوان سرباز کوچک انقلاب اسلامی حواسشان به فضای مجازی منافقین باشد، افزود: جوانان و نوجوانان ایرانی با سرود خواندن و حرکت در بازار و اصناف کاری کنند که دشمن هیچ زمانی جسارت خدشه به جایگاه شهدا را نکند که با همدلی و انسجام و گوش‌ دادن به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق می‌شویم.

انتهای پیام
captcha