اجرای طرح آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد در البرز
کد خبر: 4058920
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
به همت خادمان امام رضا(ع)؛

اجرای طرح آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد در البرز

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت آستان قدس رضوی استان البرز با اشاره به آزادی یک زندانی مادر معسر به همت خادمیاران رضوی استان در هفته جمعیت از توانمندسازی بانوان آزاد شده معسر بعد از آزادی خبر داد.

 طرح آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد

ناهید شکریان، مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت آستان قدس رضوی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح نذر امام رضا(ع) مربوط به آزادسازی زنان معسر از سال گذشته از سوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت ابلاغ شده که با عنایت امام رضا(ع) همچنان در حال اجراست.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با خادمیاران کانون بانوان و خانواده و مسئولان دبیرخانه ستاد دیه استان البرز، گفت: در همین راستا، خانم (م.ی) مادر ۴۳ ساله دارای سه فرزند که به دلیل بدهی در زندان به سر می‌برد با همکاری خادمین رضوی، از زندان آزاد شد.

شکریان تصریح کرد: از این بدهی مبلغ ۸۰ میلیون تومان از سوی خادمیاران رضوی و مابقی از سوی ستاد دیه استان تأمین شد؛ در ضمن مبلغ چشمگیری هم مورد بخشش شاکی پرونده قرار گرفت.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت آستان قدس رضوی استان البرز توضیح داد: در صدد هستیم که بانوان زندانی بعد از آزاد شدن، مهارت‌های لازم در سبک زندگی اسلامی ایرانی را فراگیرند و توانمند شوند، تا ان‌شاءلله آینده بهتری را برای خود و خانواده رقم بزنند.

وی در پایان گفت: از خیرین و عاشقان امام مهربانی‌ها می‌خواهیم که در این مسیر معنوی همراهی کنند و با آزادی مادران معسر، کانون خانواده این افراد را رونق بخشند.

انتهای پیام
captcha