آموزش «حکمت‌های نهج‌البلاغه» در نظرآباد
کد خبر: 4055198
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

آموزش «حکمت‌های نهج‌البلاغه» در نظرآباد

دوره جدید آموزشی مؤسسه نهج‌البلاغه شهرستان نظرآباد با حضور 45 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

نهج البلاغه

سیدمحمدحسین صادقیان مطهر، مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه نظرآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه این مؤسسه از سال 98 فعالیتش را آغاز کرده است، اظهار کرد: از زمان آغاز فعالیت تاکنون، دو دوره آموزش حکمت‌های نهج‌البلاغه برای مخاطبان برگزار شده است و در حال حاضر نیز برای دوره جدید 30 نفر آقا و 15 خانم ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از آبان‌ماه سال گذشته دوره‌های آموزشی مؤسسه به شکل حضوری برگزار می‌شود، گفت: آموزش‌ها در دو بخش تقسیم‌بندی شده‌اند. بخش اول شامل آموزش 40 حکمت نهج‌البلاغه است و مطالب با محوریت کتاب «راه روشن» به مخاطبان ارائه می‌شود.

مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه شهرستان نظرآباد تصریح کرد: در بخش دوم نیز نامه‌ها و خطبه‌های نهج‌البلاغه تدریس و پس از پایان دوره، آزمون تستی به شکل حضوری برای شرکت‌کنندگان برگزار و در نهایت به قبول‌شدگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

صادقیان‌مطهر گفت: برنامه بعدی مؤسسه برای افرادی که در آزمون قبول شده‌اند، برگزاری دوره تربیت مربی است که این دوره هم به‌صورت کارگاهی در فضای مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه شهرستان نظرآباد با بیان اینکه در حال حاضر این مؤسسه سه مربی دارد، افزود: ما زیرمجموعه مؤسسه نهج‌البلاغه استان قم هستیم و تحت نظر آنها فعالیت می‌کنیم اما به دنبال اخذ نمایندگی کرج هستیم تا به‌صورت مستقل فعالیت کنیم که امیدواریم هرچه زودتر این اتفاق رقم بخورد.

وی در ادامه برای همکاری با سایر ادارات و ارگان‌ها اعلام آمادگی کرد و گفت: این مؤسسه آمادگی دارد برای برگزاری دوره‌های آموزشی، مربیان و طلاب آموزش‌دیده به ادارات متقاضی اعزام کند.

مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه شهرستان نظرآباد توضیح داد: در حال حاضر این مؤسسه با آموزش و پرورش البرز در قالب برگزاری دوره‌های ضمن خدمت معلمان و دوره‌های آموزشی نهج‌البلاغه‌شناسی برای دانش‌آموزان همکاری دارد.

انتهای پیام
captcha