حماسه 9 دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4024733
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

حماسه 9 دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

استاندار البرز با بیان اینکه نهم دی‌ماه یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: روزی که مظهر حضور حماسی مردم در صحنه تحولات سیاسی ـ اجتماعی و موجب یأس کامل دشمنان خارجی و به خصوص داخلی از پیگیری برنامه‌ها و اهداف ساختارشکنانه آنها شد.

عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، به مناسب ۹ دی پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است؛

«بسمه تعالی
نهم دی‌ماه یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که مظهر حضور حماسی مردم در صحنه تحولات سیاسی ـ اجتماعی و موجب یأس کامل دشمنان خارجی و به خصوص داخلی از پیگیری برنامه‌ها و اهداف ساختار شکنانه آنها شد.

نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و غیرتمند ایران در این حماسه با شکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظم رهبری: «اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت و دشمنان نظام مأیوس شدند.»

نهم دی‌ماه امسال که مصادف با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی است با واکاوی در سیره آنان درمی‌یابیم که باید بینش و بصیرت و حضور انقلابی خود در میدان عمل را همواره حفظ کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه مردمی نهم دی، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب(ره)، تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha