8 هزار پرس غذای‌ گرم بین محرومان البرزی توزیع شد
کد خبر: 3979298
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
همزمان با دهه‌ کرامت؛

8 هزار پرس غذای‌ گرم بین محرومان البرزی توزیع شد

همزمان با آغاز دهه‌ کرامت با اجرای طرح اطعام رضوی، هشت هزار و 888 پرس غذای‌ گرم بین نیازمندان و مددجویان استان البرز توزیع شد.

8888 پرس غذای‌گرم بین محرومان البرزی توزیع شد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان البرز با بیان اینکه طرح اطعام رضوی با هدف اطعام نیازمندان و مددجویان در دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) اجرا شد، گفت: به همت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد البرز بیش از هشت هزار و 888 پرس غذای‌ گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمدی‌فرد با بیان اینکه طبخ این تعداد غذا همزمان در سطح شهرستان‌های استان صورت گرفته است افزود: به همت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد، اطعام مورد نیاز همزمان در سه آشپزخانه در شهرستان کرج طبخ و بین نیازمندان شناسایی‌ شده، توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز با اشاره به اینکه این نهاد، تمامی ظرفیت‌های موجود را در جهت خدمت به محرومان به‌کار بسته است گفت: در استان البرز، طرح اطعام رضوی در آشپزخانه‌های تعیین‌ شده طبخ و غذای‌ گرم با رعایت تمامی موازین بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

این مسئول گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام(ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

انتهای پیام
captcha