البرزی‌ها به نیابت از شهدا قرآن می‌خوانند
کد خبر: 3966263
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

البرزی‌ها به نیابت از شهدا قرآن می‌خوانند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از راه‌اندازی پویش «بهار قرآن با شهدا» به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

البرزی‌ها به نیابت از شهدا قرآن می‌خوانند

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و اظهار کرد: بزرگترين معجزه دين ما كلام و كتاب خدا يعنی قرآن مجيد است كه خداوند متعال در ماه مبارک رمضان و در شب قدر بر وجود نازنين پيامبر مكرم اسلام(ص) نازل كرده است، تا چراغ راهنمايی زندگی بشر و همه انسان‌ها در همه اعصار باشد.

وی افزود: شهیدان در مكتب قرآن تربيت، تعالی و تكامل يافتند و به بالاترين درجه يعنی شهادت در راه خدا نائل آمدند و اينک با تأسی از سيره شهدا در تدبر در كلام خدا و تلاوت قرآن در ماه رمضان و به نيابت از هر شهيد قرائت قرآن از سوی همه مؤمنان و روزه‌داران طرح بهار قرآن با شهدا در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود تا هم قلوب خود را به نور قرآن منور و شهدا را در ثواب قرائت قرآن شریک کنیم.

این مسئول بیان کرد: با توجه به این که تدبر، تعقل، تأمل و بهره‌گیری از مضامین الهی و آسمانی قرآن راهگشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی مردم جامعه خواهد بود، هدف از اجرای این طرح، افزون بر تلاوت و ختم قرآن‌ کریم به نیابت از شهدا، تدبر در کلام الهی است.

رستمیان اظهار کرد: پویش قرآنی «بهار قرآن با شهدا» به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص ندارد و همه می‌توانند با مراجعه به سایت نوید شاهد به آدرس alborz.navideshahed.com اطلاعات خود را در لینک «بهار قرآن با شهدا» وارد و به نیابت از هر شهید سوره، حزب و جزئی از قرآن قرائت کنند.

انتهای پیام
captcha