5 نمایش خیابانی دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3924391
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

5 نمایش خیابانی دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود

حوزه هنری البرز در هفته دفاع مقدس، پنج نمایش خیابانی را با محوریت ایثار و شهادت در کرج اجرا می‌کند.

5 نمایش خیابانی دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هفته دفاع مقدس هر واحد هنری یک برنامه با محوریت جنگ تحمیلی اجرا می‌کند.
وی به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی البرز از زمان انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه که از روز چهارشنبه، دوم مهرماه، برپا می‌شود، پنج نمایش خیابانی با محوریت ایثار و شهادت توسط واحد نمایش این حوزه اجرا می‌شود و۶ فیلم سینمایی دفاع مقدس که توسط حوزه هنری تولید شده نیز در این هفته اکران عمومی می‌شود.
این مسئول، توزیع کتب تولیدی در انتشارات سوره و حوزه هنری البرز را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همچنین واحد تجسمی این حوزه نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس را برگزار می‌کند.
مهرابی اجرای سه سرود و نماهنگ با موضوع دفاع مقدس(به صورت زنده)، اجرای ویژه برنامه گفت و گو با رزمندگان و نویسندگان کتاب‌های دفاع مقدس و تاریخ شفاهی دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری در نمایشگاه دفاع مقدس عنوان کرد.
نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی البرز همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در کانون شهید سبحانی سپاه کرج آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام
captcha