وقایع جنگ تحمیلی به درستی به مردم منتقل شود
کد خبر: 3924344
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

وقایع جنگ تحمیلی به درستی به مردم منتقل شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید وقایع جنگ تحمیلی شفاف و به شکل درست به مردم انتقال داده شود تا مردم بتوانند به درستی راه کسانی را که برای دفاع از این مرزو بوم از خون خود گذشتند ادامه دهند.

وقایع جنگ تحمیلی به درستی به مردم منتقل شود

به گزارش ایکنا از البرز، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، امروز، ۳۱ شهریور ماه در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که در مصلی هشتگرد برگزار شد، اظهار کرد: از پیروزی انقلاب تاکنون شاهد حضور مردم در تمامی صحنه‌های حساس از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله بوده‌ایم.

وی افزود: رزمندگان و ایثارگران با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با تمام وجود از عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و اجازه نداند امنیت و آرامش مردم ذره‌ای به خطر بیفتد.

این مسئول بیان کرد: تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گام کوچکی برای قدردانی از ایثار و ازخودگذشتگی کسانی است که برای حفظ این خاک از جان خود گذشتند.

حدادی توضیح داد: امروز مهم‌ترین وظیفه ما این است که از تحریف وقایع و آنچه در هشت سال جنگ تحمیلی گذشته جلوگیری و ارزش‌ها و آرمان‌های آن دوران را به درستی به نسل جوان منتقل کنیم. باید تلاش کنیم مفاهیم شهادت، رشادت و ایثارگری را در مردم به ویژه کسانی که دوران جنگ تحمیلی را به چشم ندیده اند نهادینه کنیم.

وی تأکید کرد: باید وقایع جنگ تحمیلی شفاف و به شکل درست به مردم انتقال داده شود تا مردم بتوانند به درستی راه کسانی که برای دفاع از این مرزو بوم از خون خود گذشتند را به درستی ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha