اعلام فراخوان اجلاس سراسری نماز در البرز
کد خبر: 3922972
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

اعلام فراخوان اجلاس سراسری نماز در البرز

فراخوان علمی بیست‌و‌نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در البرز اعلام شد.

اعلام فراخوان اجلاس سراسری نماز در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان علمی بیست‌و‌نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در البرز اعلام شد.
مهلت شرکت در این فراخوان از ۱۰ شهریورماه تا ۱۰ آذرماه است و ثبت‌نام و ارسال آثار از طریق سامانه www.namaz.ir یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ انجام می‌شود.
نتایج فراخوان پایان آذرماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز www.namaz.ir اعلام خواهد شد.
محورهای بیست‌و‌نهمین اجلاس سراسری نماز شامل مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد، آسیب‌ها، موانع و راهکارهای تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد، نقش و همگرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد می‌شود و متفکران و صاحب‌نظران، حوزویان و دانشگاهیان، امامان جمعه و جماعت، مدیران مدارس، معلمان و مربیان امور تربیتی، پدران و مادران و فعالان تولید محتوای نمازی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های علمی و پژوهشی، ادبی و هنری و ایده‌ها و تجربیات موفق به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
گفتنی‌ست؛ مقالات علمی، پژوهش‌های کاربردی و رساله دکتری و کارشناسی ارشد در بخش علمی و پژوهشی، در بخش ادبی و هنری کتاب(مرجع، آموزشی، ادبی) و درسنامه‌ها(کتاب راهنما یا کتاب کار)، فیلم کوتاه، پویانمایی، موشن‌گرافی و طرح‌های گرافیگی در این فراخوان پذیرفته می‌شود و از صاحبان آثار و مقالات برتر تجلیل و گزیده‌ای از آثار، تحقیقات و تألیفات منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha