جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق و ماندگار انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3915114
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق و ماندگار انقلاب اسلامی است

مدیر سازمان تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان البرز یکی از مزیت‌های مهم جهاددانشگاهی را حفظ هویت جهادگری با تفکر مسئولیت‌پذیری جهادی عنوان کرد و گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق و ماندگار انقلاب اسلامی است.

جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق و ماندگار انقلاب اسلامی است

ابوالحسن قاسم‌پور، مدیر سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان البرز با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه جهاددانشگاهی از نهادهای برآمده از انقلاب با هویت اسلامی و برخورداری از نیروهای متعهد و کارآمد، پیشرو و پیشگام در توسعه علم و فناوری است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد تسهیلگر توسعه‌ای خدمات شایان توجهی به ارکان اصلی حاکمیت از رهبری، دولت و مدیران استانی و ایجاد تعامل سازنده با مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی ایران اسلامی کرده است.
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد پویا در علم و فرهنگ و با اتکا به خودباوری و خوداتکایی با استفاده از نوآوری‌ها و خلاقیت‌های موثر در رفع مسائل و چالش‌های کشور، اقدامات شایسته‌ای به انجام رسانده است.
قاسم‌پور یکی از مزیت‌های مهم جهاددانشگاهی را حفظ هویت جهادگری با تفکر مسئولیت‌پذیری جهادی عنوان کرد و افزود: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق و ماندگار انقلاب اسلامی است.
این مسئول با بیان اینکه جهادگران جهاددانشگاهی حل مشکلات کشور را به عنوان یک وظیفه دائمی برای خود می دانند، گفت: البته جهاددانشگاهی با شایستگی‌های نوپدید به خصوص در قطب علم و فناوری، سرآمدی فعالیت‌های خود را به اثبات رسانده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ با هویت کمک به اشتغال دانش آموختگان و توسعه فرهنگ کارآفرینی آغاز کرده است، تصریح کرد: این سازمان در چهار وظیفه اصلی خود از جمله آموزش، پژوهش، مشاوره و ترویج فرهنگ و در راستای مشارکت در ایجاد زمینه های مناسب برای توسعه کسب و کارهای نوپا و فناور، خدمات قابل توجهی به نظام اسلامی داده است.
مدیر سازمان تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان البرز گفت: این سازمان در جهاددانشگاهی واحد استان البرز تاکنون توانسته است در زمینه آموزش کارآفرینی برای بیش از ۱۲ هزار نفر، مشاوره کسب و کار و طرح های کسب و کار بیش از سه هزار مورد و همکاری در مشاوره نهادهایی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشجویان دانشگاه ها موفق عمل نماید.
وی با اشاره به اینکه سازمان تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش آموختگان در استان البرز از زمان آغاز به کار تاکنون ۵۱ مورد پژوهش در استان و کشور به عمل رسانده است، افزود: اخیرا با همکاری سایر نهادها به خصوص اتاق بازرگانی و دانشگاه ها و با هم آوایی و هم‌اندیشی جامعه استارتاپ ها، دانش بنیان ها، مراکز رشد و فناوری و پارک های علم و فناوری به تاسیس جامعه استارتاپی اقدام نموده و با تدوین کتاب «درآمدی بر ریسمون کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا» به جامعه استارتاپی سامان بخشیده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان در استان البرز برای کاربردی‌شدن دانش و فناوری دانشگاه‌ها با ایجاد جشنواره ملی پایان نامه‌های کاربردی و کارفرمایی در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه و با برخورداری از حمایت سایر دستگاه‌ها و نهادهای استانی اقدام کرده است.

انتهای پیام
captcha