عدالت‌خواهی به یک جنبش عمومی تبدیل شده است
کد خبر: 3907801
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

عدالت‌خواهی به یک جنبش عمومی تبدیل شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به تظاهرات گسترده در کشور مدعی حقوق بشر، گفت: امروز عدالت‌خواهی در عالم به یک جنبش عمومی تبدیل شده است.

عدالت‌خواهی به یک جنبش عمومی تبدیل شده است

حجت اسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: آمریکایی‌ها تمام قوانین بشری را کنار گذاشته‌اند و امروز بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ این کشور استعمارگر رو به افول است.
وی بحث حقوق بشر و عدالت‌خواهی را در آمریکا یک شعار دانست و افزود: مردم و ملت‌ها نظاره‌گر هستند، این کشور به اسم مبارزه با تروریسم بزرگ‌ترین تروریسم دولتی را تشکیل داده و بیشترین خیانت‌ها را به دنیا کرده است.
این مسئول با اشاره به اینکه بارزترین خیانت‌ها به کشور خودشان رسیده است، گفت: مقام معظم رهبری افول و نابودی کشور آمریکا را به غرق‌شدن کشتی با ابهت ظاهری تایتانیک تشبیه کردند و ما معتقدیم بیانات رهبری از تحلیل دقیق و زمان‌شناسی ایشان نشات گرفته است.
یوسفی، جنبش عدالت‌طلبی مردم را در آمریکا زمینه‌ساز نابودی آن دانست وعنوان کرد: صدای استخوان‌های این کشور استعمارگر در دنیا پیچیده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه کشور استعمارگر آمریکا جوامع خارجی را به انحصار و وابستگی در عمل سوق داده است، خاطرنشان کرد: همه نشان‌ها افول و نابودی این کشور را نوید می‌دهد و تاریخ شاهد خواهد بود، ظلم و ظالمین از بین می‌رود و به زودی عدالت‌خواهی که به یک جنبش عمومی در سرتاسر عالم تبدیل شده است زمینه حکومت جهانی منجی عالم بشریت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha