برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در البرز
کد خبر: 3905315
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در البرز

جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در البرز

حمزه قزلباش، مسئول ستاد برگزاری جشن‌های دهه مبارک کرامت در البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز از برگزاری جشن‌های بین‌المللی «زیرسایه خورشید» باحضور کاروان رضوی در البرز خبرداد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌ها با حضور خادمین و پرچم متبرک آستان مقدس امام مهربانی برگزار می‌شود اما به دلیل محدودیت‌های موجود در برنامه‌های تجمعی تغییراتی ایجاد شده است.
وی به برخی از برنامه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: حضور پرچم متبرک و خادمین امام رضا(ع) در بیمارستان‌ها، برپایی کاروان شادی‌پیمایی رضوی در محلات، کرسی تلاوت رضوی و مسابقه کتابخوانی کودک و خانواده به شیوه مجازی از جمله این برنامه‌هاست.
وی به برپایی غرفه خدمت‌رسانی خادمیاران، اطعام رضوی و ازدواج رضوی در راستای اجرای برنامه‌های این ایام در البرز اشاره کرد و گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک کرامت دو گروه از خادمین حضرت ثامن الحجج(ع) با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وارد استان می‌شوند.
این مسئول بیان کرد: این کاروان‌ها روز جمعه ششم تیرماه وارد کرج شده و در روز شنبه برای شروع رسمی جشن دهه کرامت به حضور امام جمعه کرج می‌رسند.
قزلباش گفت: پس از اذن امام جمعه کرج، جشن دهه کرامت به طور رسمی در البرز آغاز و طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده این گروه به شهرستان‌ها اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha