جانباز البرزی به همرزمان شهیدش پیوست
کد خبر: 3886360
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

جانباز البرزی به همرزمان شهیدش پیوست

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج گفت: «غلام هاشمی»، جانباز ۷۰ درصد شیمیایی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از عوارض جراحات جنگی، امروز در بیمارستان ساسان تهران شربت شهادت نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز البرزی به همرزمان شهیدش پیوست

سید محمدحسینی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: «غلام هاشمی»، جانباز ۷۰ درصد شیمیایی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از عوارض جراحات جنگی، شامگاه سه شنبه، 27 اسفند در بیمارستان ساسان تهران شربت شهادت نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.
وی افزود: شهید هاشمی که متولد سال ۱۳۳۳ در تهران بود، در دوران دفاع مقدس بعد از سال‌ها مجاهدت و رشادت‌های پی در پی از مجنون تا فاو، چندین بار مجروح شد.
این مسئول بیان کرد: این شهید در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون در سال ۱۳۶۲ و در جزیره فاو در سال ۱۳۶۵ برای دومین بار دچار مجروحیت شدید شیمیایی شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج اضافه کرد: به دلیل شرایط به وجود آمده در کشور و شیوع بیماری کرونا، پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع)‌ کرج در کنار همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت و دعوت به تشییع از عموم مردم انجام نمی‌شود.

 

انتهای پیام
captcha