ثبت‌نام حج ۹۹ غیرحضوری انجام می‌شود
کد خبر: 3881547
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

ثبت‌نام حج ۹۹ غیرحضوری انجام می‌شود

روابط عمومی حج وزیارت استان البرز از غیرحضوری بودن فرآیند ثبتنام حج تمتع ۹۹ (دارندگان فیش‌های تا تاریخ ۳۱/۰۱/۸۶) خبر داد.

ثبت‌نام حج ۹۹ غیرحضوری انجام می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از حج و زیارت البرز، ثبت‌نام حج تمتع ۹۹ شامل انتخاب کاروان‌ها، ثبت‌نام و پرداخت قسط اول تشرف است که تمامی مراحل آن به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می گیرد.
بدر این راستا محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران کاروان جهت قطعی‌نمودن ثبت‌نام برداشته شده است و زائران می‌توانند بدون مراجعه در محل ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع و در روزهای بعد از ثبت نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک را ارائه نمایند تا ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
بنابه این گزارش اطلاعیه ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج تمتع ۹۹ روزسه شنبه در سامانه اطلاع رسانی حج وزیارت استان البرز به نشانی https://alborz.haj.ir منتشر شده است.
در این اطلاعیه اولویت‌های تشرف و اولویت‌های ذخیره، نحوه مراجعه و ثبت‌نام در کاروان‌ها، مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، نحوه پرداخت هزینه تشرف، نحوه دریافت وجه قربانی و همچنین شرایط واگذاری قبوض درج شده است.
شایان ذکر است متقاضیان محترم تا۳۱/۱/۸۶ می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه نهم اسفند ماه از طریق سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به نام نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند بنابراین دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری که تاکنون به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده‌اند، در زمان باقی مانده می‌توانند با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir یاد شده این مهم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha