مساجد البرز میزبان مراسم معنوی اعتکاف می‌شوند
کد خبر: 3879198
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

مساجد البرز میزبان مراسم معنوی اعتکاف می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف از ۱۳ تا ۱۵ رجب در مساجد منتخب استان خبر داد.

مراسم معنوی اعتکاف در کرج برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف از ۱۳ تا ۱۵ رجب در مساجد منتخب استان گفت: نقش این اداره کل نقش هدایت‌کننده و در این ایام با تشکیل ستاد اعتکاف پرشور و پررنگ جهت مشارکت مردمی و زمینه‌سازی نسل جوان به سوی معنویات دینی و مذهبی است.
وی بر لزوم بهره‌گیری از فرصت معنوی اعتکاف در جهت انتقال آموزه‌های دینی، اخلاقی و انقلابی تاکید کرد و افزود: باید تمام مساجد استان که در آن مراسم اعتکاف برگزار می‌شود به تکفیک خواهران، برادران، دانشجویی و دانش‌آموزی شناسایی و به عموم مردم اطلاع رسانی شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به در پیش‌بودن ایام‌البیض گفت: مراسم معنوی اعتکاف رجبیه سال گذشته در 100 مسجد در سطح استان برگزار شد.
وی با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران مساجد میزبان معتکفان رجبیه اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم همکاری خوبی را با این اداره کل داشته‌اند.
این مسئول با بیان اینکه نقش اصلی در اعتکاف رجبیه بر دوش مساجد و مجموعه‌های مردمی فعال در این حوزه است افزود: این اداره کل در سازماندهی و هماهنگی برنامه معنوی و مذهبی این مراسم‌های و همچنین هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه تمام ظرفیت خود را به میدان می‌آورد.
وی با اشاره به ثبت‌نام اعتکاف به صورت اینترنتی در استان گفت: ثبت‌نام این مراسم معنوی در کرج و برخی از شهرستان‌ها به صورت کاملا اینترنتی و در برخی از مساجد روستاها و حاشیه شهرها به صورت حضوری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha