بررسی معامله قرن در شورای امنیت از سوی محمود عباس
کد خبر: 3875198
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

بررسی معامله قرن در شورای امنیت از سوی محمود عباس

گروه بین‌الملل ــ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با حضور در شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع معامله قرن و موضع فلسطین درباره این توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العربی الجدید، ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل با اعلام این خبر گفت: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی دو هفته آینده در نیویورک حاضر شده و در جلسه شورای امنیت بین‌المللی درباره موضع فلسطین در خصوص طرح آمریکایی اسرائیلی معامله قرن سخنرانی می‌کند.

وی افزود: فلسطین با همکاری تعدادی از کشورهای عضو شورای امنیت تلاش می‌کند پیش‌نویسی در این باره را در این شورا به رأی بگذارد و بعید نیست که این رأی‌گیری هنگام حضور محمود عباس در نیویورک انجام شود.

یادآور می‌شود، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه در ادامه طرح‌های ضد فلسطینی و اسلامی خود، از معامله قرن رونمایی کرد و این اقدام واکنش‌ها جهانی زیادی در پی داشت.

همه گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده‌اند. عربستان، امارات، قطر و بحرین نیز که به دنبال عادی‌سازی رابطه با اسرائیل هستند، از این طرح حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha