برپایی 2 هزار نمایشگاه دانش‌آموزی در مدارس البرز
کد خبر: 3871028
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

برپایی 2 هزار نمایشگاه دانش‌آموزی در مدارس البرز

گروه فرهنگی ــ دو هزار نمایشگاه دانش‌آموزی با شعار «من رهرو راه شهید سلیمانی‌ام» در مدارس استان البرز گشایش یافت.

برپایی 2 هزار نمایشگاه دانش‌آموزی در مدارس البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از برپایی دو هزار نمایشگاه دانش‌آموزی با شعار «من رهرو راه شهید سلیمانی‌ام» در مدارس استان خبرداد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی شخصیت، ویژگی‌ها و زندگینامه سردارحاج قاسم سلیمانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان مهم‌ترین عامل خنثی‌کننده شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.
وی افزود: یکی از پیام‌های این نمایشگاه این است در جامعه‌ای که الگوی مردمش فرهنگ عاشورایی و ایثارو شهادت باشد، دشمن پیروز میدان نمی‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: دراین اقدام فرهنگی، تصاویر و پیام‌هایی از شهدا ازجمله شهید حاج قاسم سلیمانی، قیام عاشورا، ماکت شهدا درسنگرها، شهدای انقلاب، مدافع حرم به تصویر کشیده شده است.
فهمیده گفت: بصیرت‌افزایی، انگیزه‌بخشی، رفتارسازی و تجربه‌آفرینی از اهداف دیگر دایرکردن این نمایشگاه‌ها در مدارس آموزش و پرورش البرزاست.
وی یادآورشد: دراین نمایشگاه‌ها پوسترهای طراحی شده دانش آموزان ازحاج قاسم سلیمانی، وصیت‌‌نامه شهدا، دلنوشته‌های دانش‌آموزان به سردارمقاومت و روزنامه دیورای‌هایی با شعار " مرگ برآمریکا " و " مرگ براسرائیل " به نمایش درآمد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها درپاسداشت ارزش‌های انقلاب، اسلام و آشنایی دانش‌آموزان با جبهه مقاومت و رشادت دلیرمردان ایران نقش موثری دارد.
فهمیده اضافه کرد: این نمایشگاه ها به مدت دو هفته در مدارس استان البرز دایراست.

انتهای پیام
captcha