دارندگان فیش حج تمتع به سامانه رزرو حج مراجعه کنند
کد خبر: 3858077
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

دارندگان فیش حج تمتع به سامانه رزرو حج مراجعه کنند

گروه معارف- مدیرکل حج و زیارت البرز گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع در البرز به سامانه رزرو حج مراجعه و به نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

دارندگان فیش حج تمتع به سامانه رزرو حج مراجعه کنند

عباس دمیرچی، مدیرکل حج و زیارت البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با تاکید براینکه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع باید با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند، افزود: هدف از فراخوان تکمیل اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه رزرو حج، این است که ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به‌‌روزرسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه با این کار علاوه بر ساماندهی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی امکان‌پذیر می‌شود، افزود: ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند.
این مسئول اضافه کرد: این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین‌شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت‌نام زائران در بانک عامل اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha