به گزارش ایکنا از البرز، فرشاد عالی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور شامگاه شنبه، 22 اردیبهشت در همایش مدار امید که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در سالن همایش های شهید تمامزاده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار کرد: امروز تنها انتقال پیام نمیتواند در یک فعالیت پویای رسانهای و یک مجموعه حرفهای روابط عمومی کارآمد باشد بلکه روابط عمومیها باید به دنبال تبدیل مخاطب به مشارکت کننده فعال باشند .
وی با اشاره به اهمیت مردمیسازی روابط عمومی، بیان کرد: واگذاری امر اطلاع رسانی و روابط عمومی به مردم و بهرهگیری از ظرفیت مشارکت آنها یکی از اهداف مهم در مجموعه بسیج در سطح کشور است.
عالی، با بیان اینکه با بهرهگیری از ظرفیت خبرگزاری بسیج باشگاه خبرنگاران، گروه تلویزیونی بسیج و گروههای جهادی در حال تشکیل روابط عمومی باید بستر مردمیسازی روابط عمومیهای بسیج را در سطح کشور فراهم آوریم، افزود: روابط عمومیهای بسیج در سطح کشور باید با اتکا به سه راهکار الگو محوری، عرصه محوری و جغرافیا محوری بستر ایجاد مردمیسازی روابط عمومیها را فراهم آورند.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه روابط عمومیها باید بر پایه سه رویکرد جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت فعالیت کنند، عنوان کرد: معرفی الگوهای موفق بسیجی همانند گروههای جهادی موفق، معرفی فعالیتها و عرصههای موفقی چون خدمات اجتماعی بسیج و جغرافیای موفقی چون کارگاه اشتغالزایی موفق بسیج میتواند در مردمیسازی روابط عمومی و خنثیکردن تبلیغات سیاه دشمنان بسیار موثر باشد.
عالی با تاکید بر اینکه روابط عمومیها باید از تهدید ها فرصت بسازند، خاطرنشان کرد: یک روابط عمومی پویا به خوبی میتواند با روایتگری صحیح بستر ساز عیانشدن فتنه رسانهای دشمنان شود و روایتگری حداکثری مستلزم حضور حداکثری مردم در امر اطلاعرسانی است و این باید به عنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه مجموعههای روابط عمومی در سطح کشور قرار گیرد.
انتهای پیام