محکومیت هتک حرمت قرآن توسط نظامی صهیونیست
کد خبر: 4206188
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

محکومیت هتک حرمت قرآن توسط نظامی صهیونیست

شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی(CAIR) در واکنش به پاره کردن قرآن کریم توسط یک نظامی صهیونیست در مسجد ویران شده غزه، اعلام کرد که این اقدام بیانگر چهره واقعی نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایکنا، شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی(CAIR) که بزرگترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان آمریکا شمرده می‌شود با اشاره به ویدئوی تازه منتشر شده از سوی یک نظامی صهیونیست که در حال پاره کردن قرآن کریم در یکی از مساجد ویران شده غزه است، تأکید کرد که این ویدئو تصویر واقعی نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین را نشان می‌دهد.
 
این ویدئو که از سوی نیروهای متجاوز اسرائیلی ضبط و منتشر شده، یک نظامی صهیونیست را نشان می‌دهد که قرآن کریم را پاره می‌کند و کف مسجدی ویران شده می‌اندازد.
 
ادوارد احمد میچل، معاون مدیر اجرایی(CAIR) گفت: ویدئوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی که آشکارا به قرآن در یک مسجد ویران شده هتک حرمت می‌شود، بیانگر چهره واقعی نسل‌کشی صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین است.
 
وی افزود: تخریب مداوم مؤسسات مذهبی، فرهنگی، سیاسی، پزشکی و دانشگاهی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که هدف نهایی نتانیاهو حذف هر چه بیشتر فلسطینی‌ها از غزه است.
 
شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی همچنین به شهادت رساندن 36 عضو یک خانواده فلسطینی بر سر سفره افطار در غزه به وسیله رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد. 

انتهای پیام
captcha