افتتاح دهمین جشنواره مد و لباس دانش‌آموزی در اراک
کد خبر: 4200589
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

افتتاح دهمین جشنواره مد و لباس دانش‌آموزی در اراک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از افتتاح دهمین جشنواره مد و لباس ویژه دانش‌آموزان اراک خبر داد.

افتتاح جشنواره مد و لباس در اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی‌فر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، امروز، 29 بهمن در آیین افتتاح دهمین جشنواره مد و لباس ویژه دانش‌آموزان گفت: جشنواره مد و لباس در استان مرکزی ۹ دوره برگزار شده و دهمین دوره آن که در راستای ساماندهی مد و لباس به بخش دانش آموزی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: این جشنواره تا دوم اسفندماه امسال پذیرای علاقه‌مندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: جشنواره مد و لباس دانش‌آموزی با رویکرد پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی، مهارت و اشتغالزایی برنامه‌ریزی شده است.

محمودی‌فر اضافه کرد: ۱۲۰ اثر از هنرستان‌های دخترانه استان در رشته طراحی دوخت در سه بخش مانتو اجتماع، لباس فرم مدارس و چادر به جشنواره مد و لباس ارسال شد که در نهایت ۱۶ اثر برگزیده شدند و تعدادی از آثار به بخش نمایشگاهی راه یافتند که امروز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده و در آیین اختتامیه این جشنواره از آنها تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری این گونه جشنواره‌ها می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، زیست عفیفانه و ایجاد اشتغال برای جوانان که آینده‌سازان کشور هستند تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام
captcha