البرز میزبان جشنواره بین‌المللی شعر فجر می‌شود
کد خبر: 4196604
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

البرز میزبان جشنواره بین‌المللی شعر فجر می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با عنوان «محفل شعر بانوان» در البرز برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی شعر فجر

به گزارش ایکنا از البرز، سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، 9 بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با عنوان محفل شعر بانوان با حضور شاعران کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، 10 بهمن‌ماه در سالن ملاصدرای تالار شهیدان‌نژاد فلاح برگزار خواهد شد، افزود: استان البرز با داشتن ادیبان و شاعران برجسته، آمادگی برگزاری مرحله نهایی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر را داشته که درخواستی در این خصوص هم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و خوشبختانه با آن موافقت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه با اشاره به جایگاه زنان در جریان شعر البرز توضیح داد: بدون شک زنان در جریان شعر استان نقش پررنگی را ایفا می‌کنند و برای اثبات این ادعا کافی است یک روز به یکی از جلسات شعر سری بزنید.

جابری‌انصاری اظهار کرد: زنان امروز برای اینکه بتوانند سهم بیشتری در ادبیات ایران داشته باشند تلاش می‌کنند و با نگاهی اجمالی به کارنامه آنها می‌توان دریافت که در این فرایند موفق بوده‌اند.

این مسئول گفت: بدون‌ شک اگر بستر مناسبی برای حضور پررنگ‌تر زنان در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و... مهیاتر شود، این جمعیت قابل توجه نه تنها در ادبیات بلکه در سایر عرصه‌ها به جایگاه واقعی خود می‌رسند.

انتهای پیام
captcha