ضبط تلاوت‌های اذان‌گاهی از قاریان استان قزوین
کد خبر: 4192731
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

ضبط تلاوت‌های اذان‌گاهی از قاریان استان قزوین

شورای عالی قرآن در ادامه ضبط تلاوت قرآن از قاریان ممتاز استان‌ها، طی همکاری مشترک بین شورای عالی قرآن و صدا و سیمای استان قزوین، تعداد ٨٧ تلاوت تصویری از اساتید و قاریان ممتاز این استان تولید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، معاونت تولید و نظارت شورای عالی قرآن در ادامه ضبط تلاوت قرآن از قاریان ممتاز استان‌ها، طی همکاری مشترک بین شورای عالی قرآن و صدا و سیمای استان قزوین، تعداد ٨٧ تلاوت تصویری از اساتید و قاریان ممتاز این استان  تولید کرد.

این تولیدات تصویری، طی سه روز از ١٠ تا ١٢ دی‌ماه انجام شد که پس از انجام مراحل تدوین و نظارت، در اوقات اذان‌گاهی شبکه استانی قزوین پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در هفته‌های گذشته، قطعات تعیین شده تلاوت به ۴٠ نفر از قاریان استان اعلام و کارشناسی و کارورزی تلاوت‌ها به صورت مجازی انجام شد و نهایتاً تعداد ٣۴ قاری جهت ضبط تلاوت تصویری انتخاب شدند.

در این برنامه که با میزبانی صداوسیمای قزوین همراه بود، محمد اسدی، مدیر تولید و سیدمحمد کرمانی کارشناس تولید شورای عالی قرآن، همچنین انبارلویی، مدیرکل صدا و سیمای قزوین، طاهری‌زاده، معاون سیما و مجید وفاپور از پیشکسوتان قرآنی استان مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha