مهلت «جشنواره سرود قدس» در البرز تمدید شد
کد خبر: 4192506
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

مهلت «جشنواره سرود قدس» در البرز تمدید شد

مهلت جشنواره سرود قدس با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های مربیان گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در استان البرز تمدید شد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از تمدید مهلت «جشنواره سرود قدس» خبر داد و اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های مربیان گروه‌های سرود کانون‌های مساجد و همزمانی این جشنواره با ایام امتحانات مدارس مهلت شرکت در این جشنواره در استان تمدید شد.

وی یادآور شد: گروه‌های سرود کانون‌های مساجد که در زمان مقرر اقدام به ارسال اثر کرده‌اند با اولویت در ثبت‌نام و ارسال آثار در زمان تعیین‌شده می‌توانند به تمرین و ارائه اجرای جدید گروه‌های خود در مرحله داوری حضور یابند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با اشاره به اینکه زمان تمدید شده برای ثبت‌نام و ارسال آثار گروه‌های سرود تا ۱۰ بهمن‌ماه سال جاری اعلام شده است، گفت: اهدای جوایز نفیس به گروه‌های اول تا سوم، هماهنگی حضور گروه‌های سرود برتر در مراسم و مناسبت‌های مختلف برای اجرا، دعوت برای حضور در برنامه‌های سیمای استانی و ضبط استودیویی از امتیازات این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha