اعزام 689 البرزی به حج عمره
کد خبر: 4190443
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

اعزام 689 البرزی به حج عمره

مدیر حج و زیارت البرز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی، ۶۸۹ نفر از ثبت‌نام شده‌های البرزی به سفر زیارتی حج عمره مفرده عزام خواهند شد.

حج عمره

محمد حسن سامعی، مدیر حج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه اعزام زائران به عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه آغاز می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی، ۶۸۹ نفر از ثبت‌نام شده‌های البرزی به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

وی آغاز اعزام پروازهای عمره مفرده را از ۲۰ دی ماه عنوان کرد و گفت: این اعزام‌ها تا چهارم اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیر حج و زیارت استان البرز با بیان اینکه دو کاروان در روزهای اخیر به صورت فوق العاده برای البرز اختصاص یافت، گفت: در تلاش هستیم یک کاروان فوق العاده دیگر هم به البرز اختصاص یابد.

سامعی با اشاره به اینکه هزینه عمره مفرده برای هر زائر بین ۴۰۰ تا ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پیش ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ نیز از ۱۵ دی ماه آغاز می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان البرز از متقاضیان سفر عمره مفرده خواست تا برای ثبت‌نام به دفاتر زیارتی تعیین شده و برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دفاتر زیارتی تعیین شده و همچنین تاریخ اعزام‌ها به سامانه حج و زیارت استان البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha