اعزام 12 بانوی البرزی به کنگره ملی تخصصی بانوان مساجد
کد خبر: 4187265
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

اعزام 12 بانوی البرزی به کنگره ملی تخصصی بانوان مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز گفت: 12 مدیر کانون فرهنگی و هنری بانوان مساجد این استان به‌منظور شرکت در نخستین کنگره ملی تخصصی بانوان ستاد کانون‌های مساجد کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه نخستین کنگره ملی تخصصی بانوان مساجد با حضور مدیران تخصصی بانوان از سراسر کشور در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود، گفت: در این همایش 12 نفر از مدیران کانون‌های بانوان استان حضور می‌یابند.

وی الگوی زن تراز انقلاب اسلامی و تلاش در حوزه بانوان و خانواده و ایجاد بستر تحول و تقویت عرصه‌های مختلف فرهنگی را از اهداف کانون‌های فرهنگی و هنری تخصصی بانوان مساجد برشمرد و افزود: برای رفع مشکلات و چالش‌هایی که در نوع نگاه و تعریف از زن با آن روبه‌رو هستیم، نیاز به یگان‌هایی از بین بانون داشتیم که در محلات و مساجد و مکان‌های تأثیرگذار به‌عنوان فعالان عرصه زن و خانواده فعالیت کنند. این بانوان به تشخیص ائمه جماعت معرفی شده و شبکه‌ای از فعال مسجدی را شکل دادند که می‌تواند در حوزه مباحث زن گفتمان جدید ایجاد کند.

شکری در پایان با بیان اینکه کانون‌های تخصصی بانوان قرارگاه جریان‌آفرین هویت زن تراز انقلاب اسلامی است، گفت: اگر بانوان را به این عنوان بشناسیم و به استعداد آنها اعتماد کنیم، قطعاً زودتر به آن جایگاه تمدنی می‌رسیم. امروز دنیا آماده شنیدن رویکردهای جدید به زن است و زن تراز انقلاب اسلامی، نسخه بی‌بدیل اسلام در برابر تحجر و تجدد است.

 

 

انتهای پیام
captcha