آغاز ثبت‌نام خادمان افتخاری در امامزادگان البرز
کد خبر: 4185331
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

آغاز ثبت‌نام خادمان افتخاری در امامزادگان البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از آغاز ثبت‌نام خادمان افتخاری در امامزادگان این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 550 خادم افتخاری در امامزادگان استان مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه ثبت‌نام از خادمان افتخاری امامزادگان البرز آغاز شده است و تا پایان آذرماه جاری ادامه دارد، گفت: خادمان ثبت‌نامی براساس نوع تخصص به‌کارگیری خواهند شد و در حال حاضر بیش از 550 خادم افتخاری در امامزادگان سراسر استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به شرايط در نظر گرفته شده برای خادمان تأکید کرد: نداشتن سوء سابقه و حسن خلق از شرايط اصلی خادمان افتخاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: افراد متقاضی پذيرش در حوزه خادم افتخاری حداقل در هفته دو ساعت متعهد می‌شوند، به‌عنوان خادمان افتخاری در موضوعات فرهنگی، مذهبی، قرآنی، خدماتى، حراست فيزيکی، فعالیت‌های اجتماعی، آموزشی، فضای مجازی، اجرای مراسم، امور خیریه و اقدامات جهادی فعالیت می‌کنند.

دشتکی با اشاره به اینکه افراد متقاضی ثبت‌نام برای خادم افتخاری بايد به بخش اداری امامزادگان البرز مراجعه کنند، اظهار کرد: تکمیل فرم مشخصات هیچ‌گونه تعهدی مبنی بر پذیرش متقاضیان انجام خدمت افتخار‌ی برای آستان مقدس ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha