رقابت 48 قصه‌گوی البرزی در مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی
کد خبر: 4181096
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

رقابت 48 قصه‌گوی البرزی در مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز از رقابت 48 قصه‌گو در مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد و گفت: رقابت بین شرکت‌کنندگان به مدت دو روز ادامه دارد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

به گزارش ایکنا از البرز، زینب عاشری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، 20 آبان‌ماه در جریان مراسم آغاز مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی البرز اظهار کرد: رقابت‌ قصه‌گویان البرزی برای شرکت در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سالن آمفی‌تئاتر این کانون از صبح امروز آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد.

وی افزود: در مجموع 200 نفر برای شرکت در این جشنواره شرکت کرده‌اند که از بین آنها 48 نفر شامل ۱۴ نفر در بخش مادربزرگ و پدر بزرگ‌ها، ۱۴ نفر بزرگسال غیرکانونی، هفت نفر بزرگسال کانونی و ۱۳ نفر در بخش نوجوان ۱۲ سال به بالا با هم رقابت می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: همچنین در این جشنواره سه نفر در بخش زبان اشاره، سه نفر در بخش آیینی سنتی، دو نفر در بخش قصه‌های کارآفرینان و سه نفر در بخش‌های ویژه شرکت دارند.

عاشری با توضیح اینکه این جشنواره در بخش‌های مدرن و کلاسیک (قصه‌های قرآنی، مذهبی، آزاد، لبخند، سردار سلیمانی، کارآفرینی، غزه)، بخش آیینی‌سنتی، بخش زبان اشاره، بین‌الملل و قصه‌‎های ۹۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود، افزود: در بخش مادربزرگ و پدربزرگ‌ها قصه‌گویان برگزیده در سطح استان تجلیل خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در پایان با اشاره به اینکه برگزیدگان دیگر بخش‌ها به مرحله کشوری راه یافته و با قصه‌گویانی از سراسر کشور رقابت می‌کنند، گفت: داوری این جشنواره در استان‌ها برعهده داوران تعیین شده از سوی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است.

انتهای پیام
captcha