چهارمین جلسه مجمع اساتید قرآنیان البرز برگزار شد + عکس
کد خبر: 4180703
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

چهارمین جلسه مجمع اساتید قرآنیان البرز برگزار شد + عکس

چهارمین جلسه مجمع اساتید قرآنیان البرز، شامگاه گذشته، 16 آبان‌ماه در حسینیه‌‌ امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

چهارمین جلسه مجمع اساتید قرآنیان البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، چهارمین جلسه مجمع اساتید قرآنیان البرز، شامگاه گذشته، 16 آبان‌ماه با حضور تعدادی از قاریان و اساتید ممتاز و فعالان قرآنی استان و با حضور و سخنرانی آیت‌الله حسینی همدانی در حسینیه‌‌ امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌ جمعه کرج برگزار شد.


بیشتر بخوانید: 


در این جلسه مهدی یادگاری از قاریان نوجوان، محمد خانی از قاریان جوان، حجت‌الاسلام آرمیون از قاریان ممتاز استان، سعید پرویزی، محمود غفاری، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای از قاریان بین‌المللی و حجت‌الاسلام‌ مهدی نجفی از حافظان کل قرآن کریم به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند. 

یادآور می‌شود، مجمع اساتید قرآنیان البرز به همت آیت‌الله حسینی‌همدانی برای اولین بار در سطح استان تأسیس شد و به‌ صورت ماهانه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج با حضور جمعی از قاریان و اساتید برجسته استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha