استقبال دانش‌آموزان البرزی از پویش «طوفان آب»
کد خبر: 4178784
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

استقبال دانش‌آموزان البرزی از پویش «طوفان آب»

معاون امور جوانان هلال احمر البرز گفت: دانش‌آموزان این استان با اهدای بطری‌های آب برای کودکان مظلوم غزه از پویش طوفان آب استقبال کردند.

پویش «طوفان آب»

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر البرز، حسین بهنامیان، معاون امور جوانان هلال احمر البرز اظهار کرد: طرح پویش آب با مشارکت معاونت داوطلبان هلال احمر و آموزش و پرورش استان البرز آغاز شده است و دانش‌آموزان این استان نیز از این طرح استقبال خوبی کردند.

وی افزود: این طرح علاوه بر مدارس در کانون‌های دانش‌آموزی و خانه‌های هلال این استان نیز اجرایی شده و کمک‌های دانش‌آموزان نیز جمع‌آوری می‌شود.

بهنامیان گفت: در این پویش دانش‌آموزان در کنار اهدای بطری آب برنامه‌های متنوعی مانند زنگ همبستگی و نقاشی، نوشتن نامه، همخوانی سرود و سایر فعالیت‌های فرهنگی برای حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی به اجرا درآوردند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز افزود: کمک‌های نقدی مردمی و دانش‌آموزی نیز از طریق شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌ احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز می‌شود.

وی بیان کرد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مردم فلسطین به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام
captcha